söndag 28 februari 2010

Snabb tips


Lyxigt god frullis

Vanilj yougurt 0,5%
Naturell mysli
Björnbär


Varm macka på Grovt rågbröd med skinkost och banan i. Paprika och feta ost med Alpnaerings sallads krydda som piffade upp tråkig paprika till supergod.

Igår fick jag oxå en present som kommer att användas flitigt här i recepten framöver. Jag har redan provat sallads kryddan som jag fick tips om att blanda i lite olja och vatten. Men jag tog bara kryddan och den var verkligen supergod. Alpnaering har inte bara kryddor utan också skönhets produkter. Bla en bodylotion kräm med Shea smör som är gudomlig.

Jag måste oxå slå ett slag för Cherry Woken. Thai kiosken vi sidsjöbäcken/Sveavägen. Sjukt god thai mat och visst är det väl fräschare än pizza och hamburgare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar