måndag 15 februari 2010

Kassler med vitlöksost och ananas


Kassler
Vitlöksost
Ananas i skivor
Lite vanlig ost

Tillbehör:
ris
grönsaker

Det här är så löjligt superenkelt men också väldigt gott, fast att Kassler och jag inte går så bra ihop. Att jag har så svårt för kassler kanske är för att när jag i hög stadiet tyckte jag vara ascool och hade såna "horiga" nätstrumpbyxor sa en kille till mig att jag hade kassler strumpbyxor.

Skär kassler i 1 cm skivor ca.Lägg i två rader på längden i ugnsäker form. Varva kassler skiva med ananas skiva. Och i varje hål på ananas skivan smetar man in vitlöks osten. Toppa allt med vanlig ost sen.

200 gr i 10-15 minuter

6 kommentarer:

  1. Men älskling jag har ju sagt att du inte får använda våra intimbilder i bloggarna / =)

    SvaraRadera
  2. Men jag tror läsarna förstår att det inte är våra för vi har ju inte såna guldkanter på våra väggar.

    SvaraRadera
  3. Dom där är dina ben Maria, ni tog bilden på alla hjärtats dag -kväll som ni checkade in på Hotell Knaus, jag menar alltså ..varför måste du glömma så här fort!!??..jag satt barnvakt åt dina barn den kvällen när ni hade en vild oglömligt kväll :O ,) säg åtminnstånde Tack!!.. öhh :P

    SvaraRadera
  4. Sadie skrev du det där??? Det heter Oförglömlig. avslöjad. puss love U

    SvaraRadera
  5. ahahah ok:) allting som är ''inte'' läger jag bar en ''o'' före så det får avgöra saken ahah

    SvaraRadera