tisdag 20 april 2010

Bojkottar halvfabrikat.

Jag kör stenhård bojkott av halvfabrikat. Jag har 3 kryphål, det ena är korv och det andra blodpudding och det tredje bröd.
Brödet är det som grämer mig. Jag gillar ju att baka bröd men Hjalmar, speciellt, vägrar verkligen äta det. Så jag tar det som att jag inte är så bra på att göra det gott. Han vill bara ha RUNDA polarkakor el vetekakor.
Nu har jag hittat ett nytt tekake recept som kommer provas i dagarna för att det iaf ska vara RUNT, så får vi se om han kan tänkas gilla det.
Men om ngn av er har ngt gott bröd recept som gärna får vara lagomt enkelt så skicka det gärna till mig. Det måste vara ett mjukt bröd som blir mjukt.
JAA det där sas av en blondin men jag menar att det ska vara mjukt även dag 2 efter bakning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar